perjantai 15. joulukuuta 2017

Tyhjää täynnä

Vuoto jatkuu, vielä kymmenen päivää tyhjennyksen jälkeenkin. Ei ole todellakaan enää niin runsasta, mutta kuitenkin sidettä joutuu käyttämään. Eiköhän jouluun mennessä ole kokonaan ohi. Vähän on mietityttänyt kun aina iltaa kohden on ollut kovaakin menkka jomotusta ja Buranaa olen joutunut useampana iltana ottamaan. Goolauksen perusteella tämä kuitenkin kuuluu asiaan.

Pää on jotenkin ihan tyhjä. Ei jaksa ajatella koko lapsettomuutta. Ei jaksa puhua asiasta. Eipä siitä kyllä kukaan halua mun kanssa puhuakkaan. Ihmisten on vain helpompi puhua jostain kivoista jutuista, kuin märähtiä ongelmia.

Joulufiilis on todellakin hukassa. Ollaan joulu miehen kanssa kaksin, joten ei siihen hirveämmin tarvi panostaakkaan. Jos vain huilaisi. Olen muutenkin varsin introvertti ihminen, mutta nyt epäsosiaalisuuteni on noussut, ei vaan jaksa.

5 kommenttia:

  1. Mulla kans vuoto jatkui suht pitkään, loppujen lopuksi sain antibiootit alkavaan kohtutulehdukseen, toivottavasti itse vältyt siltä, koska koko vuoto on jo itsessään jo tarpeeksi musertavaa. Joulu ihan vaan oleskelen kuulostaa hyvältä. Voimia kovasti ja toivon teille parempaa uutta vuotta 2018!

    VastaaPoista
  2. Voimia ja uskoa tulevaan. Jälkivuoto on ollu mullaki runsasta. Kerran vuosi onoff n.1kk ja jouduinki kahdesti kaupan päälle kaavintaan. Kannattaa aika herkästi mennä näytille jos ei ala asettua.
    Epäsosiaalisuus on pikemminkin normaalia noissa hetkissä. Mä en ole koskaan kyennyt ilolla tapaamaan ketään hetkeen joten olen suosiolla erakoitunut.
    Kyllä se vielä joku päivä. Uskotaan niin. Joskus se ottaa hetken, joskus enemmän. Meillä se vei lähes 10v enkä vieläkään ole tyystin toipunut kaikesta. Iso halaus sinne <3

    VastaaPoista

  3. Jälkivuoto voi kestää pitkään. Mulla takana yksi rv 7 tyhjennys ja siinäkin kesti pitkään ja oli runsasta. Runsaampaa kuin rv 19 keskenmenossani!


    JA kuulostaa niin tutulta tuo, ettei ole mitään "joulufiilistä" tuossa tilanteessa. Ihan normaalia se on tuntea noin tällä hetkellä. Sitä elää niin eri maailmassa kuin moni muu.

    VastaaPoista
  4. Kiitos kaikille kommenteista <3 Ne on tullut luettua, mutta en ole ehtinyt/jaksanut vastailemaan.

    VastaaPoista