tiistai 11. huhtikuuta 2017

Piinaviikko - PP8

Tajusin, että nyt tosiaan eletään piinaviikkoa, siis sitä uskonnollista hiljaista, suurta, pyhää, kärsimysviikkoa. Kuinka tämä sattuikaan, piina riittää monella tapaa. Aika todellakin matelee hetki kerrallaan. Työviikko on tuntunut todella pitkältä, vaikka vasta 1,5 päivää on takana päin, 2,5 päivää edessä.

Oireet, no, niitä ei ole (kai). Mahassa ei ole mitään tuntemuksia, olo on hyvä. Parit kuumat aallot on tullut varmaankin lugestreronien vaikutuksesta. Olen alkanut muuten inhoamaan noita lugeja. Ne vuotavat nyt koko ajan ja jatkuvasti saisi olla pikkuhousunsuojaa vaihtamassa. Alkuun ei tällaista ongelmaa ollut. Toisaalta eilen illalla olin aivan jäässä, eikä jäsenet tuntuneet lämpiävän millään, vaikka makasin hiessä olevan miehen kyljessä kiinni paksun peiton alla. Jano on ollut ehkä vähän kovempi kuin yleensä ja herkkuhimo aivan järkyttävä.

Laskeskelin, että mulla on kotona neljä one stepin raskaustestiä. Ajattelinkin, että jos alkaisin testaamaan jo perjantaina (PP11) niin testejä riittäisi joka päivälle viralliseen testipäivään asti. Eilen kuitenkin lueskelin, että one steppien luotettavuus on vähän niin ja näin. Voi varmaankin tulla virheellinen nega. Saman merkin ovistestit on mulla toiminut hyvin kyllä.

Katsoin oma kannasta tietojani siirron osalta. Olin näköjään saanut alkion siirrossa uuden diagnoosin "ovuloimattomuudesta johtuva naisen hedelmättömyys". WTF! Eihän tämä pidä mitenkään paikkaansa. Sattuuhan näitä, mutta ei tämä kyseinen lääkäri ole kyllä vakuuttanut millään tavalla...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti